by amanda

| Vardag



Halv muppade bilder, men så är livet föfan !

Idag på praoen gick det också super bra. Fick göra lite allt möjligt. Hjälpa till i receptionen och kan faktiskt en hel del nu, så de jag kan svara på massor av frågor som besökare ställer. Hjälp till att dela ut post, även hjälpt henne som har hand om fikat och så. Kollat runt i byggnaden och ah, det var min dag typ. Har haft en del över så fick sitta lite framför datorn då, men orkade tyvärr inte blogga .. När jag slutade runt halv 4 drog jag och mötte Cecilia i Skanstull. Vi gick och fikade på Espresso house, chailatte och en cookie. Mums ! Efter det åkte vi till Kärrtorp. Där hälsade vi på Fanny. Och sen kom även Filippa, Elin och Viktor. Viktor drog men vi andra stannade kvar och snackade och så. Nu sitter jag och Cecilia framför varsin dator och bloggar. Hon ska äta här och sen någon gång blir hon hämtad.
 Men vi hörs lite senare, pussar amanda<3

Emma-FOTOBLOGG

Okej!:D

Netty♥

sv' sitter och fixar med lite koder:)

Anna med A

vad gör du? :)

E L I N

frågestund på min blogg.

fråga gärna något :)

ronja

söta bilder :)

wilmaaa

nej det har jag inte faktiskt:d

sofia

hihi joo :D

ronja

sv: tack :)

Dilan Dilir

det beror på när och svårigheten , men har jag lust och om det är lätt design, så gör jag :)

F

Hur är det här då?<3<3

PS.superfiin blogg:)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack så mycket :D

clara

Ja verkligen,

D O L L Y

:)

Sara - Only me

sv. ignet typ , tar de lugnt :)

Lotta Hydén

nu har jag lagt till dig så nu kan du lägga t mig ;)

Filmskribenten

Hej, läs och följ gärna min blogg www.filmskribenten.blogg.se skriver om filmer, handlingen osv. Lägger upp nya filmer varje dag, Tack på förhand :)

tove♥

taack, följer dig också nu :D

tove♥

Fast det står dock inte att du följer mig? :O

Nina

sv; tackar :)



Om du menar att jag gör headers/designer till andra så har jag slutat med det :)

Kassandra

Fin blogg :), Allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: