by amanda

| Vardag

Godmorgon sötnosar ! Sovmorgon idag, börjar 9. En timme extra bara, men skönt ändå. Jag har precis klätt på mig och just nu äter jag frukost. Jag ska snart börja fixa resten, smink och hår o.s.v Idag slutar jag 14.05, goodie ! Efter skolan ska jag vara med Rikard, Filippa och kanske någon mer. Vi får se. Men nu måste jag äta upp, puss och kram :)

arkiv bild, sommaren 2009

emelie

har också sovmorgon idag, dock till 12. känns underbart :D

becca

Sv: igår hade vi bara massor av mys :-D hihi.. Allt bra med dej idag? :-)

H A N N A ★

visst är den! :D

Sabine

skönt med sovmorgon :) även om det är lite

O L I V I A T H E B E S T

okej :) är i skolan :)

ronja

sv: tack :)

fin bild!

ronja

sv: jag med :)

m'

Vad ska du göra idag?:))

clara

Tack sötis!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mm :)

min data har gått sönder, så jag är ledsen att mitt svar kommer nu. men jag har beställt en ny data så den lär komma nästa vecka. ni får stå ut tills dess!<3

matilda

jag tränar handboll :)

ange

Snälla, var med i helgens blogg hos mej?? :D

emelie

sv; varsågod, händer i helgen då? :)

Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Jag har addat nu ;)

D O L L Y

hur e de gumman ?



följa varandras lovin ?

mathilda

ingenting typ ,funderar på en hel del :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: