by amanda

| Vardag
En riktigt rikigt chill kväll jag haft !
Men jag ska börja från början. Jag Ida och Filippa träffades i centrum. Drog hem till Filippa. Degade framför tv:n och åt makaroner med köttbullar. Efter ett tag åkte vi till Kärrtorp där vi hälsade på Yosra, hennes syrter och deras kompis. Vi mötte Wille och gick runt en stund innan vi mötte Svante. Vi alla, förutom Ida drog hem till Wille. Kollade på film och drog sen ut. Wille drog, vi hälsade på Elin och sen åkte jag och Svante in till Gamla stan. Satt där en liten stund innan Joel och Ellen kom. Vi tog sällskap med dom till Kärrtorp och sen drog jag hem och åt. När jag gjort det mötte Wille mig och sen gick vi hem till Svante. En stund senare kom Ellen och Joel. Liten senare kom även Jacob, Max, Viktor, Phille och Tage. Vi var där och chillade. Runt halv 11 följde Ellen, Joel, Wille och Viktor mig hem. Jag visade dom runt och sen drog dom. Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Och jag måste bara tacka er alla för en riktigt chill kväll. Inte för att det hände så mycket. Men bara av att vara med er är helt toppen ! Och tack för ditt visat stöd Ellen. Det betyder massor, och jag menar er alla. Puss på er'













C E C I L I A ♥

Nämeeeen vad hände på sista bilden ???? Hahaha :d ♥

Netty♥

sv' du är söt :D

mathilde!

idag så vet jag inte vad det är som kommer hända, har ingenting planerat i alla fall :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack så mkt hihi :D

C E C I L I A ♥

Sv; Haha jag vet, grymt sexyyy! :D ♥



Fan vad kul vi hade, kommer du ihåg våra boys?? ;)

Anonym

Nu har jag rensat ur min garderob och lagt upp en del på tradera. Vårkappor, märkesjeans, skor - allt för utrops pris 1 kr! Kika!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2546460&listtype=BuyNow

hanna ★

desamma sötis! :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

är med en kompis, och vi ska snart duscha, HAHAHA asså inte tillsammans XD LOL! XD

clara

Haha okej!:D

Tack:)<3

D O L L Y

tack så mkt

sofia

vara me kompisar :D

Netty♥

sv' det var så lite:)

mathilde!

detsamma :)

E M M Y

Va med i veckans blogg!

http://emmywalleeen.blogg.se/2010/october/veckans-blogg.html#comment

Anonym

Jag som tyckte det var lite konstigt att du pussade dina tjejkompisar på ALLA bilder, men du pussar tydligen dina killkompisar också -.-



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: