by amanda

| Vardag
jag slet mig från datorn en stund och nu har jag ätit frukt sallad, bytt lakan i sängen och testat kläder inför skolavslutningen. det enda jag saknar är en tunn kofta, jag vet inte om jag har någon som passar så ska sitta och kolla runt på internet om jag hittar någon. hörs sen

min alldeles egna modell, elin älskling !
Fanny

Svar: innebär vad? :)

hejannw

inte mycket alls )

O L I V I A T H E B E S T

okejj:) lyssnar på musik ;D

FlizanLizan

sv: Hehe tack :D

emelie

yesbox det är många som tycker det så det blir nog 1an men jag ska hitta på lite själv på den :) visar bilder imorgon på hur det blir, så håll utkik :)

Fanny

Svar: jaha, nej absolut inget :) Jag brukar knappt gå i kyrka, men jag tror på gud :)

Josse

tack så mycket!! : )

emelie

ja det är det verkligen :)

Fanny

Svar: hahaha ;)

hejannw

haha :)

Josse

är allt bra med dig då? :)

Madde

Hoppas du haft en fin söndag såhär långt. Vad ska du göra ikväll? Kram

S.

Sv: Tack :)

hejannw

ska vara hemma :) själv?

Josse

samma här :)

FlizanLizan

sv: Idag har jag tävlat sj? :P

Fanny

Svar: Jag är uppvuxen så och sen för typ 4-5 år sedan på nyårsafton ringde min farmor hem till oss och sa att farfar låg inne på sjukhuset och att han hade förlorat nästan allt sitt egna blod. (Han hade magsår) jag och min lilla syster kunde inte alls somna den natten, vi hade krypit ner i hennes säng och legat där i flera timmar utan att kunna somna. Då kom pappa och kröp ner med oss för att försöka trösta oss. Då bad vi till gud att farfar skulle överleva trots att chansen inte var så stor.



På morgonen ringde farmor och sa att farfar hade överlevt. Under hela tiden farfar låg på sjukhuset då fick han 7-8 påsar blod, de vill säga att hon förlorade ca 80 % av sitt egna blog (om jag minns rätt) Efter det så tror jag att gud lyssnade på oss :)

O L I V I A

jaop ;D

ronja

sv: tack :)

fin bild!

Sabina

sv/ Just nu är jag med en kompis :)

Ingrid

hej hopp! jag kom hem från italien idag och har lagt ut massor av bilder! kolla gärna in :)

sandra

har varit i stan idag, vad har du själv gjort? :)

V e v v e A n d e r s s o n ♥

va fin hon är :)

Sabina

sv/ Yes :) varför är du inte ute hihi?

my elfstrand

älskling, vad ska du ha för färg på koftan?

kanske har <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: