by amanda

| Vardag
Nu har jag gjort mig klar, bara sminket kvar.
När alla i familjen är klara så drar vi först till ikea och sen köper skor till mig.
Jag bloggar så fort jag kommer hem, pussar amanda <3

osminkad'
aww

samma:)

josse

sv: vill helst inte vara hemma idag, men apropå vädret så.. ja!

Linnea ♥

SV: Okej :D ! tack

Fanny

Svar: Ja, det har jag! :D själv?

Agnes

Jajemen :)

a & s

sv: var väl inget speicellt. försökte få lite färg, helt misslyckat -.-' hehe

Sabina

sv/ Åh tack, söt du är! Allt bra med dig?

Julia

haha :D

tack :D

LINDAVIOLA!

sv, nej :(.

FlizanLizan

sv: okidoki, jag svarra på kommenatrer och lyssnar på musik :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: