by amanda

| Vardag
jag åt en underbar middag ute på varandan i solen med familjen.
har suttit och lyssnat lite på musik och alldeles strax kommer my hit.
jag vet fortfarande inte vad vi ska göra. hon vill vara inne och jag ute.
haha, men jag bloggar så fort jag får tillfälle. pussar & kramar

oldiie, smile*
Fanny

Svar: 96 :D

josse

sv: hehe nej jag bara undra för jag gjorde det inatt, och man blir sp himla trött nu.

kommer sova länge imorgon!

Fanny

Svar: haha, det gör jag säkert ^^ Men har varit sjuk nyss så missade så mycket från skolan ;D

FlizanLizan

sv: heh jupps :p

vad haru för dig då? :)

josse

sv: nej plus att jag är super morgonpigg ;D

aja vi får se!

ska sova tills jag vaknar :D

är du morgonpigg?

Linnea ♥

Hejsan ikväll eller i morgon (förmiddag) lottar jag ut dagens vinnare, du har chansen att vinna en länk om du svarar på dagens fråga som finns i det här inlägget http://quiza.blogg.se/?tmp=22210420 Lycka till ! :)

sanna

fin blogg, kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar <3

aww

okej:d

Nelia

haha det står att man FÅR ha egna bilder i header :)

Jag klipper ut dom också :)



kram! <3

s

söt :

Madde

Söt du är :)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Vad tycker du om min klänning jag hade på mig på blogawardsturnen i Sthlm, släng jättegärna in kommentaren i det inlägget!



KRAM

Anonym

sv; halsfluss :/.

E M A

hihi :D va gördu



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: