by amanda

| Vardag

F*N VAD JAG LÄNGTAR !!

eclipse



Luisa M :)

Jag har vart på bio och så vart hemma och tagit det lugnt själv då :)?

LINDAVIOLA!

sv; min gamla klass hade "klassfest" :).

sandra

hehe mm, annars skulle jag lätt gjort en fondvägg med ett hammarbymärke på... :P

Erika

sv; snart två månader (:

erika

ingen orsak:D

sandra

haha okej men jag är så trogen hammabyare så skulle inte ens tveka :)

ska ju göra en hammarbytatuering också!

emelie

du borde iallafall kolla på filmen, oomg den e bäst!

Erika

sv; vi var först vänner och sen började vi träffas lite, och efter det så blev vi tillsammans :)

Mathilda

dusch och plugga ;D sj ? ;:D

LINDAVIOLA!

sv; Ja :D.

Erika

sv; ja! :]

sandra

aha okej :P

nej alla gör ju inte en sportfåne som mig haha :D

Luisa M :)

Var i heron och kollade på Terror in Elm street :)

sofia

sv:tackartackar :) hur har din helg vart?:)

hejannw

vart med en kompis, vart med pojkvännen och firat min kusin :) själv?

sandra

inte så bra just nu, har väldigt många skador så dem har svårt att få ihop en bra trupp /:

nath

Då är vi två :D Love it. Måste lästa bok nr 3 en gång till innan man ser på bio :P

Agnes

Jag längtar INTE LITE!!!<3

44 dagar kvar! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: