by amanda

| Vardag
Jag har möblerat klart i rummet och nu är det bara alla saker som ska ställas på plats, men det får bli imorgon. Har pluggat lite men nu är det dags att göra sig i ordning för att sova. Jag hinner inte svara på komentarerna nu, gör det imorgon. Godnatt sötnosar :)
Anna

sv: Idag har jag inte gjort mycket alls, har varit hemma från skolan ! Vad har du gjort ?

Emelie

Ah vilken bild! :)



Sv: hehe bild på piercingen ligger uppe nu :D

tack så mycket:)

hanna

tack så mycket, och jo, allt är bra med mig åxå ;D

S.

Härligt att det flyter ¨på med möbleringen.

moa

sv: hihi okej :) tack då!

Sara

tack detsamma :)

Lizze

Han är så snygg! ;)

En fråga bara, har du nå tips på vad man kan hitta på för något när man är sjuk? Jag är trött på att vara sysslolös! Kram :)

omg sååå åsnygg!!



sv; nej det har jag inte :)

F E L I C I A *

sv; okej :)

har du haft en bra dag? :)

emelie

allt bra idag? :D kram

nath

snygg bild du har lagt upp, i like ;)

aaaantonia!

sv; hihi, aa! (:

Maja

En snygging ^^

E M M A

tack:D

Vivian

taylor lautner <3

Ana-Marija

Så sööt han är <333

Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :D

/ kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: