by amanda

| Vardag
Hello :)
Istället för att dra ut och träffa Annie & Hanna så drog jag ut och träffade Ida. Vi åkte till donken, åt lite och sen till kärrtorp. Vi stog och vänta på Muffe & Leo. När de kommit gick vi runt lite, gungade, chillade och tog massor med bilder. I början var det tråkigt men blev ganska kul till slutet men riktigt kallt. Så jag och leo tog sällskap hem och nu sitter jag här och äter glass med varm hjortron sylt (a) Bilderna kommer imorgon när Ida lägger ut dom. Pussar amanda
LINDAVIOLA!

sv; Gymnastikskola. Själv?

Fanny

Svar: Ja, super gott! :D

LINDAVIOLA!

sv; Okej :).

Fanny

Svar: haft middagsgäster, fotat och lite sånt :) själv?

Fanny

Svar: Kul! :D

alaa,

allt bra :D

Emelie

Härlig bild ^^



Sv: hehe okej, ja visst var dom, dock för hög klack :D

Fanny

Svar: jo ;)

alaa,

härligt, samma :D

Anonym

ssv: jorå :)

händer på söndah?

matilda

hej, var med i min tävling om att gissa kändisen? :D

kram ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: