amanda tipsar

| tips

syoss shampoo & balsam.
det är sjukt bra. jag får jätte fint hår och alldeles lent, tappar nästan inget hår alls.
alla har ju olika hårtyper men jag rekomenderar verkligen det här.
det finns även flera olika sorter men jag använder de här :)

bild lånad från google

Julia

Den där shampot & balsamet har jag tänkt att jag ska köpa hela tiden! :P Måste slå till att köpa det snart höhö hoppas de luktar gott också? :D

Fanny

Svar: precis! Kul! :D

Sabina

sv/ Vi pratade om dina tapeter som var nya haha?

hejannw

vad gör du?

Sabina

sv/ Sant ju :) åh tack haha!

Erika

sv; hihi :)

jag använder också syoss ;p

hejannw

same here :)

Juli

höhöh :D

Sandra

Det måste jag testa..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: