obeskrivligt !

| Vardag
jag vet inte vad som har hänt mellan oss. jag förstår verkligen ingenting. jag vill inte ha det såhär. jag vill kunna prata med dig om allt, jag vill kunna vara mig själv med dig, jag vill vara nära dig. så som det en gång var, jag vill ha allt tillbaka. jag saknar verkligen dig, du förstår inte. det här är så jobbigt. kom tillbaka till mig, jag klarar mig inte utan dig. alla sms med dig hela dagarna, jag blir glad när jag läser dom. du fick mig känna lycka. vad var det som hände ? varför pratar du knappt med mig ? varför känner jag ingen värme när jag kramar dig längre ? varför är du så kall mot mig ?
jag hatar det. jag älskar ju dig..
Anonym

jag har lakt till dig nu! :)

bex

sv; skola, träna sen vet jag inte... :-)

själv? (L

ida

idag har jag varit i skolan, stallet, träning och pluggat :) durå?

Daniel

haha :D

Jina

Fyfan vilket sorgligt inlägg. Hoppas det blir bra snart! Iaf, till saken.



Sänkta priser! Otroligt fina väskor, jeans, chinos, trenchcoat och skor för småsummor!!



Välkomna!

Daniel

Ska nog med göra det snart :)

E M M A

träffa kompisar :D själkvP:D

LINDAVIOLA!

sv; Sen i December =).

LINDAVIOLA!

sv; Sen i December =).

LINDAVIOLA!

sv; haha, så det är inte så länge =).

E♥ M♥ M♥ A

bara chilla :D

LINDAVIOLA!

sv; Haha :D.

Daniel

Så (:

Linda - ndaiL

vad tyckte du?

Anonym

sv: jag är 16,ska fylla 17 i maj! :D duda?

E♥ M♥ M♥ A

gagaga aa:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: