dagens outfit

| Outfits

leggings från ginatricot.
linne från bikbok.
kofta från bikbok.
aww

tack:D

Emma

Hej sötnos!

allt bra med dig? :)



Förlåt att det har tagit några dagar att svara men jag har haft det så fullt upp! men nu ska jag försöka blogga och vara aktiv mera :) låter det bra?



Lägg gärna till mig i bloglovin också, då kan du se automatiskt när jag har uppdaterat bloggen med fotograferier osv. Vill du att jag ska följa din blogg? Kommentera då när du har lagt till mig så lägger jag till dig när statistikmätaren (?!) (antal följare) har ändrats :)



Puss

Katrin

Okej, jag slappar! :) Snygg outfit! :D<3

o'

sv; tack ! :D fin outfit :)

D A N I E L A ♥

- okej :D

Pam :)

fin outfit! ;d

Anna

sv: Jaadå :) Själv ?

Anonym

Inget speciellt själv då?:)

Nadja

Jag har precis ätit frukost. =) Sovit gott? =)

issa - rappare och låtskrivare

sv: jheheh okej :D nej ja ska väl plugga lite jag med:D

Linda - ndaiL

fint!

Linnea

sv; vad bra, jo tack det är bara bra med mig. :)

natta

hej :)

E M A

itw mkt :)

linnea

sv: det är okej =)

LINDAVIOLA!

sv; ja, det hade jag =). Själv då?

Isabelle

tack <3

MyzaaN - Princess Pink

förstår att du vill ha den gumman,

men som du säkert förstår så i tisdags när jag skulle gjort klart det sista blev allt kaos,så är inte klar.

ska seo m jag orkar ta mej samman och fixa det idag.kram

Anonym

jaa sj då :D

Johanna The Dreamer

(sv) I dag har jag varit i skolan, haha men det är väl det... du?



Kram

Ida

Riktigt fin outfit :D

M I M M I

Snygg outfit! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: