by amanda

| Vardag
hello, jag har precis kommit hem och ska snart äta middag eftersom jag inte har hunnit det ännu. idag efter skolan så drog jag, filippa, matte och muffe till skärholmens centrum. köpte lite småsaker, kollade runt och åt på donken .. drog hem runt 5 tror jag ? åkte till kärrtorp och gick hem till muffe. kollade på tv och så, mysigt. drog ut någon gång vi halv 7. annie kom medans matte och lippa gick hem. jag, annie och muffe tog en promenad sen följde dom mig hem. jag bloggar om en stund efter att jag ätit, pussar amanda !

jag älskar dig otroligt filippa !
robin hood.

sv: har lagt till dig nu :>

Sagha

Ja absolut själv då?:)

D A N I E L A ♥

- okej skoj:)

o'

sv; okej :) jo de e bra med mig med :D

Katrin

vad gör du ? :D<3

E M A

aa;D sjäkv då

aww

tack så mkt :DD



skulle du kunna röstar på mig? snälla, http://tonymedstil.blogg.se/2010/march/rosta-pa-bloggarna.html#comment jag är nr 17 :) tack & kram <3

Johanna The Dreamer

(sv) varsågod ;)

Ellen.

har liksom inga speciella kläder, har som alla andra ! :P<3

D A N I E L A ♥

- inget speciellt, skolan bara:)Själv?

jennifer gräll

sv: ingen orsak :D

maria

Jo med mig är det bra :) ha det fint!

Nadja

bara bra. =) Gör du ikväll? =)

matilda

baby i loveyou



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: