by amanda

| Vardag
Mohahah, titta =D
mest komenterade, nummer 15 (a)

Ammi

sv: hehe vet inte riktigt, sj :)

ja verkligen!

´ sandra

- har du gjort den själv?:) <3

hejannw

two and a half män D;

filippa

;O grattis älskling !

Ida

Följa varandra med bloglovin? :)

Emma

Sv: Tack så mycket :)

Härligt! Jo, men min helg har varit riktigt bra :)

aww

ja men :

hejannw

haha ja :)

hejannw

ja :D

Kiana o Magie

Läs o kommentera blogg. du kommer älska den puss

Ida

Har lagt till dig nu :D säg till när du gjort detsamma:)

aww

jag vet inte, haha



hur kmr man med påden där listan ? :P

Linda - ndaiL

hej!



De te bra, själv?

E M A

cooool

Linda - ndaiL

En riktigt bra helg!!

LINDAVIOLA!

sv; I Kungsbacka =).

Anna

sv: Tack så mycket ! :)

aww

okeej:D

Sagha

vad kul:D

liinnéaboström

Ohja! :)

Ciiz

inte ett skit, på söndagar latar man sig bara :) sj då?

Linnea

sv; vad bra, jo det är bra med mig. :)



har du haft en bra helg?

Nadja

igår så var jag barnvakt och sen såg jag film. Ja nu har jag sett nrw moon och den var grymt bra. =) Allt bra? =)

maja

hahaajaa:D

simone

Vad roligt :D

Förvirrade Morsan

kul=)

Johanna The Dreamer

(sv) okej ;)



Å vad kul!

´ sandra

Grattis :)

Haedil *HUMOR BLOGG*

inte mkt sj? :)

daaniela

- tack, nja jag var i malmö med skolan, slappade och pluggade:)själv?

MyzaaN - Princess Pink

hej gumman , detär kalrt jag förstår. jag vet hur det är att vänta på något.

saken är att jag har haft fullt upp sen i torsdag!!

men slutar tidigt i mon så ska försöka slänga ihopp det sista då kram

LINA K

Vad kul! =) Grattis!! =)

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

issa

grattis :D

my elfstrand

fett coolt lskling! :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: