by amanda

| Vardag
Imorgon blir det bio med filippa bästis.
Vi ska se på remember me !
Jag har verkligen sett fram emot att se
den här filmen :) Jag tror att den kommer
vara jätte bra, speciellt när Robert är med !
FlizanLizan

sv: kommer ej ihåg :P

vanja

Jaa, haha:) åh jag vill se den! Han är ju galet snygg när han inte är vampyr! Fast inte privat tyvärr ;)

rosemarie

Hejsan sötnos ! :*

vad hittar lilla söta

du på med då denna kväll?

puss & kram <3

Pam :)

sv: inte mycket, varit hemma och slappat, sjdå? ;D

patricia

sv: okej :) jag lär nog bara ska vara hemma ..

matilda

ah hoppas filmen blir bra :)

rosemarie

hihi,

jag sitter och kollar på lite tv, medans jag

svarar på kommentarer :)

kram !<3

clara

remember me är bara världens bästa film!

Pam :)

sv: jaha okej!;

åh jobbigt med NNO!.

Becka B

Remember me är sjukt bra!!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: