by amanda

| Vardag






Här har ni äntligen bilderna från lördags :)
Felicia

sv: Så bra :)

www.pearshake.blogg.se

jag har varit i skolan och kollat film :) själv?

alexalex

svar:

Min dag har varit bra :D

hur har din varit ? =)

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det har jag =). Själv då?

aww

vsg:D

Pam :)

sv: koej så bra då !;D



vad har du gjort idag då?

hejannw

allt bra? :)

Emmaa

Så kul :).

Anna

sv: Okey :D Allt bra då ?

hanna

yepp, din då? =)

Therése

allt bra med dig idag då? :D

A

fina bilder.(;

issa - rappare och låtskrivare

sv: härligt!:D jo de är bara bra här med!



vad händer idag? :D kram

Maja

Sköna bilder:)

Where the sun goes down

ha en bra dag :)

Nadja

Händer idag? =) kram

Sara

Fina bilder :)

C A T T I S . G U S T A F S S O N

Party xD

patricia

sv: i 3 månader :)

simone

Skööna foton :D

BÖGJÄVEL

Okej :) jag svarar på kommentarer!



Kan du göra mig en tjänst? Är med i en tävling

Rösta på nummer 3, det är jag. Jättesnällt =)

http://soetpam.blogg.se/2010/march/finalisterna-1.html



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: