by amanda

| Vardag

förlåt för dålig uppdatering. jag sitter i allafall hemma hos annie och har precis sminkat mig och plattat håret. jag och annie drog från filippa imorse. gick hem till mig, duschade och små fixade oss och gick sen till annie. nu har hon precis duschat och håller på att göra sig i ordning. när vi är klara så ska vi träffa matilda, elin och filippa. så det blir en dag med favoriterna. kanske ska träffa killarna ikväll, men vi får se. jag bloggar senare, pussar <3

bild från 2009, bildbrist :)

D A N I E L A ♥

- okej vad kul:)

Jasmine

hej!

allt bra me dig?

D A N I E L A ♥

- tack detsamma:)

sooffs

ja visst gör de, den måste bara ses :)

sooffs

tjejkväll och så, självdå :)?

Daniel

För jag e det :(

sooffs

gud så mysigt :)

D A N I E L A ♥

- riktigt snyggt :D

sooffs

haha :D vem hejar du på ikväll då _;)?

molly♥

hej, allt bra idag ? :)

Pam :)

sv: tack du! ;D

sooffs

ahah okej :D

Naat

igår hände inte mkt :/ händer idag ? =)

Kassandra S

sv: ingen aning,självdå?:)

Pam :)

sv: hah jag typ tråkar sönder! ;d



dudå?

signe

vem tror du vinner melodifestivalen idag?

Anonym

fin blogg, hur är det med dig? :)

karro

fin blogg, hur är det med dig? :)

awwiee

jag förstår sötnos :D jag frågade och fick ett ärligt svar, vilket e bra (Y)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: