by amanda

| Vardag
den 15 mars fyller jag år, så jag har plockat ihop lite saker som jag önskar mig.
jag önskar mig en massor mer, men ingenting jag hittade bild på.
vad tycker ni om det jag önskar mig ? :)
D A N I E L A ♥

- den svarta sony ericsson har jag, sjukt bra :D

Johanna

Sv: Det blir nog samma här! Sitta vid datorn alltså ;) Och lyssna på musik som jag gör nu! :D

Pam :)

sv: jadu jag gör samma! ;D ahaha

AMANDAWAHLGREN

samma här :)

Therése

vad är ingen skillnad mot förut? :)

FOTOGRABBEN.SE

Hej vad gör du? :D

Haedil *HUMOR BLOGG*

haah aa :))

allt bra annars? :))

Pam :)

sv: bra saker ;! ;D



dom skulle jag också vilja ha! ;D

Therése

ahaaaa :D visstja!

har rätt kort minne ibland (A)

E M M A

intem kt:D alls?:D

AMANDAWAHLGREN

skola ;) sj?

Daniel

Mår alltid bra sj :) ?

E M M A

mne -.- snackar i skype -.- sjj

matilda

nje jag känner inte henne :P

men jag har kollat på hennes blogg innan ;)

men vad heter hennes blogg? =)

Johanna

Sv: mm:) Händer imorgon då?

hejannw

jag svarar på komentarer :)

Pam :)

sv: tack! ;D



det tyckte jag också!

D A N I E L A ♥

- okej, ja den är super:D

matildaa

jag har redan new moon :D

hejannw

härligt & tack ;D

matildaa

sv nej på datorn, men ska bränna ner på dvd ;)

E M M A

hahaha okej ;D

Pam :)

sv: hah ja det är sant! ;D

Therése

riktigt fina grejer :) jag har den mobilen, walkman :) grymt bra!

Lillasyzter

fina saker :)

Steffi

Helt okey :) en lite snällare önskelista en den jag lade upp på min blogg. Hihi min mamma tycer jag önskar för dyra saker...



Jag fyller också år snart, fast den 22 Mars :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: