by amanda

| Vardag


Ett stort grattis till dig Saga som fyller 14 idag.
Jag hoppas du haft en fantastisk födelsedag
och fick det du önskade dig ♥
Daniel

Ok :-)

Johanna

Sv: Typ samma här och åt precis middag :) <3

Pam :)

sv: ja det var ass gott! ;D

AMANDAWAHLGREN

jag är tillbaka :) hur var helgen?

D A N I E L A ♥

- okej:)

Pam :)

sv: ja vad gör dudå? ;d

matilda

har saga blogg? =)

sv:haha okej :P

Johanna

Sv: Mm :) Vad ska du göra ikväll då? :D

D A N I E L A ♥

- haha den är inte bränd;) det är bara vinklarna från kameran och mörkret som gör så det ser u som de;) det är bara lite färg, som den ska ha :D

AMANDAWAHLGREN

min var bar abra :) vad gör du då?

R I T A ♥

Hoppas du får en jättebra vecka! :D

E M M A

haha ja dne är söt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: