by amanda

| Vardag

hellu, jag är typ sjuk ? har ont i kroppen, är förkyld och mår lite illa. har varit med elin och annie hemma hos mig idag. efter en stund kom även filippa och sen kom matte och muffe. vi kollade bara på film, sen drog vi ut. killarna gick hem och vi tjejor hem till annie. vi fixade oss och sen kom illamåendet så jag åkte hem. har legat i min säng och läst och ska snart fortsätta med det. skulle bara visa att jag levde eftersom jag inte bloggade imorse. men vi hörs kanske senare, pussar amanda <3

Johanna

Sv: Har varit med en kompis och nu svarar jag på kommentarer :)

emmy

kryya :)



fin blogg du har ;)

matilda

aha okej ;)

jag har inte sett någon twilight film :P

matilda

då får du väl krya på dig.:) <3

sooffs

härligt :) jo bara bra!

Nadja

Vad skoj. =) Haft en bra dag? =)

JAGHETERINTESUNE

Hoppas du får en bra kväll! :)

M I M M I

ska vi följas via bloglovin?:)

Pam :)

sv: haa inte mycket, typ bloggat och tråkat, dudå?

Daniel

Typ ingenting sj :)?

sandra

vad har ni kikat på för film då?

haft mamma och benny på besök och sen slappat

kram

karengainza

japp ! :D

M I M M I

sv: jag har lagt till dig nu:)<3

mk

vart hemma, känner mej lite sjuk :( sjd ?

Daniel

Ok trevligt (:

Nadja

En underbar dag. =)

LINDAVIOLA!

sv; JA :D:

Johanna

Sv: Mm :) Vad gör du nu då?

emmy

varsegod :)

sava

ush, jag är oxå sjuk.

krya på dig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: