by amanda

| Vardag
här händer det nästan ingenting. jag och kusin har suttit framför varsin datorn och lyssnat på musik + spelat på king.com hur länge som helst nu. inte speciellt roligt men det finns nästan ingenting annat att göra för tillfället. men jag ska nog snart dra hem, hinner inte åka hem till matte i allafall. vi hörs senare, kisses
Robert Pattinson & Kristen Stewart: Det måste vara sant!
Linnéa

Har frågestund på min blogg nu! ;D

Hur mår du? :)

E M M A

hiih tacl :D

hejannw

ja ;)

Johanna

Sv: Jag har kollat på melodifestivalen och nu ska jag nog bara sitta vid datorn :]

OLIIIVEEN

tack ! :D

Daniel

Inte mycket sj :) ?

simone

Hallå sötnos! Vad gör du för söndagsmys idag? Själv har jag en helt ledig oplanerad söndag, gott det :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: