by amanda

| Vardag
nu är jag färdig fixad, ska dra och fika någonstans med elin, annie och lippa. mysigt ! jag kommer inte kunna blogga mer fören jag kommer till mina kusiner eller när jag kommer hem efter dom. men jag bloggar så fort jag får tillfälle. men vi hörs senare, pussar amanda <3
E M M A

äter :D dud :D

sooffs

söt bild!

Pam :)

händer idag då? ;d

Daniel

Oki :)

matildac

olika sj =D

ida

okej roligt :)

Anonym

Jag ska nog vara med en kompis , eller så ska jag väl vara hemma och ta det lugnt :)

Själv då ?

Carolina [fotograf]

♥ Kommer visa vinterbilder idag från havet om du vill se senare :) Hoppas du får en fin lördag i solen! ♥ ♥ ♥

Hanna

göra idag då?

Johanna

Sv: MM :)

Linda - ndaiL

Det e bra!

patricia

sv: okej :)

mk

ska äta frukost nu haha :)

Nadja

som en stock. =) Händer idag? =)

MyzaaN - Princess Pink

idag blire party själv åd+ <3

Katrin

Yes jag har lagt till dig :)

VAd gör du idag? kramar

LINDAVIOLA!

sv; ja =).

hejannw

vart ute o gått ;D

Saras

Just nu sitter jag och svara på kommentarer sj då?:P

matilda

händer något roligt ikväll? =)

Emmaa

okejokej,

kompisar :)

Felicia

sv: allt bra idag? :)

Madde

Okej :) Igår hade jag bara myskväll med killen. vi kollade på tv och tog det lugnt. Vad händer ikväll? kramar

Anonym

Ja!

okej , vad kul :)

moira

frågestund på bloggen !

fråga om vad som helst, och jag svarar på allas komentarer.

skriv in en fråga anonymt så besvarar jag den i ett inlägg.



http://moirass.blogg.se/2010/march/svarar-pa-allas-komentarer.html#comment



btw, fin blogg du har!:)

Daniel

Spelar cup sj :) ?

Emma

Hej sötnos!

nu är lilla jag tillbaka från Stockholms resan och konserten. Ledsen att jag inte svarade på din kommentar tidigare men jag har bara njute av att varit där. Bilder från Konserten och resan kommer lite senare. Knäppte upp 10 GB på hela resan så det är en hel del bilder att skriva namn på.



Hoppas du har haft det bra :)



Puss

Ellinor

ha så kul!

mk

jah,så vad ska du hitta på i helgen då ? :)

mk

jah :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: