by amanda

| Vardag
kom hem för ett tag sen, har ätit middag och hittat mitt påsk-ägg eftersom mamma gömde det på sämsta stället !jag fick det nu eftersom jag inte kommer träffa henne under helgen. hur som helst så drog jag och filippa till farsta efter skolan och köpte boken "genom dina ögon" :p haha, sen drog vi hem till mig och efter en stund kom leo och muffe. mycket mer har inte hänt idag. drog hem efter att vi varit hos leo som ni kan läsa i inlägget under. menmen, ska till landet imorgon så måste packa nu. men jag kommer självklart ha datorn med mig, så ni kommer få en massor med bilder och uppdatering. men jag bloggar om en stund igen, pussar amanda <3

matilda

FEMTE TWILIGHT? :o haha ? xD

aww

same here :)

Amanda

Det finns bara 4 i serien :/

Linda - ndaiL

Nu ska jag sova, gonatt! :)

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack :D.

Adam

okej! taack

Anna

de finns ingen femte bok ? :O

J E N N Y

mysigt med påskägg! D

iiissa♥

oj har du redan fått ditt påskägg?^^

jag letar på påskaftonsmorgon, tradtion typ;)

glas påsk!



btw, har du lust o rösta på min bikini?:)

tack på förhand!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: