by amanda

| Vardag

Har snackat lite med Hempa i telefonen och kollat på ett avnsitt från sex and the city. Men nu börjar jag bli trött så ska snart gå och lägga mig. Ska inte gå upp så sent imorgon, ska träffa Filippa älskling. Vi hörs imorgon när jag vaknar.
Godnatt på er ♥

bild från julafton 2007. kolla mitt hår, saknar !

carolinakarlsson

det står i inlägget^^ men jag har badat i poolen och sett på svensson svensson, själv? :)

; ICE

Fin blogg ^^

lovisa

sv: åh tack :D

~Fatimaswary§

hehe aa :)

erika

Jaoja väldigt!

ida myrin ♥

jättefin blogg :)

SANNA

SV: Härligt! :) Ja, vädret här har vart underbart dom senaste 2 veckorna!! :)



Vad ska du hitta på idag då? :)

Kram.

Fotograf Jessica

Godmorgon!

Allt bra med dig idag då?

Sissi

sv; tack så mycket :)



söt design du har på bloggen din :)

S.

SATC är riktigt bra :)

R e b e c c a

sv: Tack så mycket ^^

sandra

sv: hihi ja :D

händer idag då?

Sabine

hoppas du sov gott

P R I M M S

Vinn personlig almanacka hos mig!! :)

http://primms.blogg.se/2010/june/vinn-en-personlig-almanacka.html



KRAM

nelia

hade du läst mina inlägg hade du vetat varför, och asså din header h¨llde jag på med länge, du får nöja dig med den som den är, för jag har inte tid att göra om denn, och du sa till mig att jag sa till dig att jag skulle göra om den på msn, men jag hade inte sagt någonting, det var du som skrev till mig efter att jag hade loggat ut

L I N N E A

lite olika :) ♥

E R I K A

sv; 3 månader blev det <3

Cajsa

god morgon sötnos! :D allt bra?

MATILDA

brukar också sakna mitt hår om jag kollar på gamla bilder :(

JULIA

- Jag kollar på våra bästa år :)

Marie

Hej, lägga till varann på bloglovin?

Lindberg

Godmorgon, sovit gott? :)

alexandra

Sv: Ja absolut, Lagt till dej nu :)

daniela

så nostaliskt att kolla tillbaka på sitt gamla hår! haha



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: