Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?

tryck här för att se trailern.

Det var en helt otrolig film ! Jag är mållös .. allt jag kan tänka på är att jag vill se den igen. Är det någon som vet när den kommer på dvd ? Det dröjer säkert men man kan alltid hoppas. För er som funderar med att vänta ett par veckor för att se den så gör inte det, se den direkt ! Allt finns med i filmen kärlek, smärta, förväntan, spänning och humor ! En underbar film helt enkelt :)


bilder lånade från google

soofie

måste se den filmen :O:)

sv:härligt :D jodå de är bara bra :)

Lindberg

haha oj, då va det tydligen bra :)

sandra

sv: nej då men måste vänta efter jag kommit hem från turkiet :)

ANGELICA

sv okeej :) idag har jag suttit på bryggan med några vänner, sen var jag med min pojkvän :)

Anonym

tack :D

Hanna ♥

sv: ååh, tack!



Lindberg

va ju bra det :)

sandra

Sv: Jag åker nu på lördag:)

Lindberg

okej, tack för din åsikt! :)

sandra

sv: ja riktigt skönt :)

Lindberg

jag ska alldelles strax ta och dejta sängen, ska upp tidigt imon på en shopping runda :) själv då?

Lindberg

haha du gillar att kolla film elleee? :D

sandra

sv: haha, tjata på mamma och pappa då? :P

ANGELICA

sv lite över två år :)

Lindberg

haha va bra då! :D

quynh foto & vardag!

fin blogg! :D

Patricia

Åååh, vill se, vill se vill se! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: