Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
30-årige Will Hayes från Manhattan är mitt uppe i en skilsmässa när hans 10-åriga dotter Maya börjar fråga ut honom om livet innan äktenskapet. Wills historia börjar 1992, då han som ung aspirerande politiker flyttar till New York för att jobba med Bill Clintons valkampanj. Will försöker, utan framgång, att berätta den barnvänliga historien för sin dotter och ändrar namnen så att hon måste gissa vem han tillslut gifte sig med. Var det den pålitliga Emily, bästa vännen April eller den frispråkiga journalisten? När Maya sätter ihop bitarna i sin pappas pussel börjar hon förstå att kärlek inte är lätt. Och när Will berättar sin historia får Maya honom att inse att det aldrig är för sent att gå tillbaka och, kanske, få ett lyckligt slut.

tryck för för att se trailer.

Jag tycker att den här filmen är rikigt bra. Jag köpte den när jag var på Västkusten ifall jag skulle få tråkigt, men eftersom jag aldrig fick det så såg jag den när jag kom hem istället. Filmen är spännande, rolig och lite romantisk. Will Hayes är ju riktigt het ! Missa inte denna film :)

bild lånad från google

C E C I L I A ♥

Sv; Tack gumman! :D <3



Puss ♥

sandra

vad gör du i detta skitväder ? :D

Cajsa

jajamänsan det har jag! :D Men sätter oftast upp den.. :P

angelica

sv åh tack! :)

ronja

sv. tack :)

soofie

sv: härligt :) jodå de är bara bra trött bara xD

sandra

Vad gör du nudå ? :D

nicole

sv: samma här :)



va gärna med i veckans blogg där det väntar 1 eller kanske även 2 överaskningar på vinnaren

/Shoppaholly

Cajsa

japp! :D

tack! :)

Anonym

hehe nej jag är 13!:D

ronja

sv: aa :)

angelica

åh! alla dom är ju galet bra skådespelare. den får jag se :)

sandra

sv: film senare:D

sandra

sv: ja det förstår jag men båten står ju kvar så du kan ju åka en annan dag:P

elinochamanda

sv: tacktack :)

j

sv: ser yngre ut irl ;)

Cajsa

nej nu ska jag ta och fortsätta öva sång..:P vad tycker du om bilderna i nya inlägget? XD

Therese Ejenstam

Fin blogg:D

ronja

sv: gör ett kollage, sj? :)

erika

Okej. Själv tycker jag zac efron :]

jasmingz.blogg.se

Aha;)

nicole

sv: okej :)



ha en fin kväll

/Shoppaholly

sandra

sv: hihi okej :D

sandra

vad gör du ? :D

Den verkade ju riktigt bra! Och verkar va en film som jag gillar! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: