Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
En oåtkomlig mördare har gett upp sin brottsliga karriär efter att ha gift sig med sin drömkvinna. Hans hustru har ingen kännedom om hans förflutna, tills de upptäcker att någon är ute efter honom, och att deras närmaste vänner och grannar kan vara de hyrda lönnmördarna.

tryck här för att se trailern.

Denna film var grym ! Vi såg den på bio idag, och jag har velat se den långt innan den ens kom ut. Äntligen ! Ingen tvekan alls om att gå och se filmen. Jag ska lätt ladda ner den så fort jag hittar den. Dessutom, Ashton Kutcher, vilken kropp ! =D

' aliich,

Åh shit vilken kropp! ;o hahaha ja de så himla härligt o få såna kommentarer! :d

erika

Tror inte den där filmen har kommit upp till norrland än.. HATAR att bo i norrland. Vi är alltid efter med allt:]

Michaila

Ooh jag vill så gärna se den filmen:D

nicole

sv: fint här med :)



har du för dig nu då?

/Shoppaholly

sandra

sv: allt bra med dig?

Linda - ndaiL

Gomorron!



Allt bra?

soofie

sv: härligt :) jodåe (Y)

Eemmanorrman ~

sv; rääätt! (;

du får länk när 2till vart med :p

Balida

Ny bloggdesign! Kolla gärna in och säg vad du tycker om den än så länge :D



Kram!

X E N I A

sv; aa det är hon:)

FIONA - en ointressant vardag

vill också de den filmen :D

Rebecca

Åh, har också velat se den jättelänge, men har inte sett den. (:

l

Skriv lite mer om skådespelarna och så. Vilka mer skådespelare är det än Ashton Kutcher är det?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: