det visste ni inte

| Bekännelser

5 saker ni inte visste om mig :)

- Jag är väldigt fördömande.

- Jag får ofta som jag vill så många skulle beskriva mig som bortskämd.

- Jag tycker väldigt mycket om att läsa.

- Jag har sjukt bra självförtroende även om jag inte visar det.

- Jag har 4 favorit filmer - Dear John, Eclipse, Remember me & The last song.

milia ♥

bra em,d bra självfötroende (Y)

Bella

Hoppas du får en fin dag. Några roliga planer? :D

soofie

sv: ja :), hur mår du idag dåe ?

alaa,

så lite så :D

nicole

sv: tackar:)

jag ska på tjejkväll



har du haft en fin dag?

/Shoppaholly

Mathilda

naw tacks å hemskt mycket :D

TLD - Emma

Svar: Någon gång 2011 :)

Nina

SV; haha varsegod, ändå om det inte gav något men ;P

Jacqline

Eclipse är br :)

Linnéa

Bra favoritfilmer <3

DENISE

jättefin design!

clara

sv; vart laddar man ner för nån stans? :p

den bilden är tagen för ett tag sen.

jasmingz.blogg.se

Bra det med självförtroendet :)

Den där första egenskapen var ju inte så positiv. Är det något du försöker bli av med?

ronja

söt bild :)

Tova

söt bild!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: