by amanda

| Övrigt
Här kommer bilderna från landet :)














Evelina FOTO & VARDAG

hej, tack har lagt till dej nu

Lina

sv: okeii



inte mycket ska nog sova snart

ANGELICA

sv ah min helg va skitbra :) din då?

rebecka

sv; så lite så :)

Felicia

svar: Varit hemma och typ tittat på film och sen träffade jag en vän efter tolv och gick hem till henne och tittade på film. Kom hem nys. HAHA. själv då?

hejannw

fina bilder :)

S.

Härliga bilder :)

ronja

sv: tack :) nej, det har jag inte :D

fina bilder!

LINDAVIOLA!

Härliga biler!

Cajsa

god morgon sötnos!

Lizette

SV: hehe :) okay

matilda

Sv Bra här också ! :D

e

sv: ganska bra, vad gör du då?

carolinakarlsson

okej, jodå! vad gör du då? :)

emmanorrman ~

härliga bilder ;)

sv; hah okejj ^^

josefine

SV:Tack! Ja jag med :)

soofie

fina bilder :)



sv:jodå :) hur är allt idah då ?

Julia

svar: tack ska du ha :D

Elin

Svar: Igår var jag på stan med syrran och sen på kvällen tog jag och mamma ett kvällsdopp, inte så mycket mer, sjdå? :)

E R I K A

sv; japp :)

fina bilder!

Netty♥

sv' vad ska du göra idag då?:)

D A N I E L A ღ

- igår var jag bara hos doktorn sen tog jag det mest lungt,själv?:)

lana

sv: gillar också edward mest, gillar liksom hans roll i filmen eller vad man ska säga ;P

kul att de liksom är tillsammans i verkligheten också ju! :D

Sen tycker jag att Mr cullen är riktigt het :$ lite random vet xd men har typ alltid tyck om honom ;P

lana

sv.. sett de i verkligheten? :D

Netty♥

sv' vet inte ännu. ska nog bara ta det lugnt:)

Netty♥

sv' jadå, men kanske lite långtråkigt :/

lana

sv: nej asso jacob, bella o edward? :)

D A N I E L A ღ

- det låter kul det:)

nja jag hade blivit helt yr på söndagen och när jag väl rest mig upp så blev allt helt svart och jag vinglade som fan och slog huvudet rakt in i väggen sen dunkade huvudet ner i asfaltet, så gick och kollade upp ifall något var fel, men det var okej! det var förmodligen för jag inte hade ätit något sen morgonen innan och heller inte druckig något, så därför jag svimmade av lite :P

N

hej allt bra ? :)

btw fin blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: