by amanda

| Outfits

Amanda Larsson, om du ser det här, logga in på msn nu !

Hej sötnosar. Som ni förmodligen märkte så försvann ju jag i flera timmar. Vi gick nämnligen ner till camping platsen och spelade äventyrsgolv/minigolf och efter det promenerad vi längst strandvägen. Vi åt på resturang Stranden och efter det gick vi och köpte glass och nu har vi precis kommit hem. Bilder kommer snart, pussar <3

halvdålig bild, men halva kvällens outfit :)

JULIA

- Låter som en härlig dag:D

Linnéa

Allt bra idag annars? <3

Nina

SV; jag har ingen aning ;P



en säger att deppmusik är bäst, osv xD

madde

det är mest menat till min bror..

j

sv. ögoninflammation sj?:D

svara på frågan i mitt inlägg?:)

j

SV:okej! tror jag ska färga ljusbrunt är läss på det blonda hehe :)

Nina

SV; tack :D, förutom att jag inte kan redigera de eftersom jag inte har photoshop på den här datorn, och det är den här datorn jag typ använder jämt ;/

erika

Bring it on osv ;D

felicia

fin blogg! Allt bra med dig? :)

Nathalie

ja eller hur:) jag som fotat;)

Nina

SV; redigera bilderna så de blir mer ljusare och typ synligare, vet inte hur jag ska förklara ;P

soofie

sv: ja :) taack :)

Nina

SV; vad bra ;P



nja gör inte så mkt, kollar runt på bloggar och lyssnar på musik sjd :)?

soofie

sv: jag gör inte så mkt :) du själv?

Nina

SV; okej ;)



haha men gud jag med!! när jag såg henne vart jag typ skiträdd, trodde ju hon var riktig så jag ba: VAD GÖR HON :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: