by amanda

| Vardag


bild lånad från sf.se


Hahah, fullt seriöst :O Jag trodde inte att det var en riktig film, att någon bara gjort en parodi. Men tydligen inte, den kommer verklige ut den 18 augusti ! Och jag kan lova er, den här filmen kommer jag att se. Fyf*n vad roligt =D

Cajsa

hehe ok..xD jag kan inte stå ut..^^

nej...sova var det..:P natt natt!

queenofpiink

jadu jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon..Min pojkvän drar iväg till fjällen tills på söndag så de blir väll att umgås med mamsen hehe själv då?



kram

~ƒαтιмαѕωαяу §

yea :] vad ska du göra i helg? :)

queenofpiink

okejokej usch tråkigt med molniga dagar =/



kram

~ƒαтιмαѕωαяу §

jo men man brukar ju mest göra något kul då :)) erl jag brukar för då får jag vara ute hur sent jag vill :D

Saga

haha, fast de tycker inte jag:)

angelica

sv åh tack! :)

erika

Jaoja ;d

CAROLINE ღ

SVAR inga problem :) hittade du det du sökte efter?

alva

ska oxå se den, kmr typ döö x)

tove

:) jag ska snart ut och gå med min hund..sj?

Cajsa

god morgon! :D allt bra med dig idag då? :)

Denise Dennan Linderoth

hahaa ja det ska bli kul att se den där! Även om jag inte tyckte trailern var så lockande, inte lika rolig som jag förväntade mig. Hoppas att filmen är bättre :D

Anna

Sv;

Jajamensan. ;)

Anna

Sv;

Okej, hur verkar den då? Är den bra? :)

Anonym

HAHA ja den måste man se ! :D

<3

Anonym



Jag är med i en fototävling, skulle betyda jätte mke om du ville rösta på mej :) jag är nummer 3 med en bild på min söta kusin :D

länk till fototävlingen: http://cattislife.blogg.se/2010/july/finalisterna.html#comment



om du inte vill ha sånna här reklam kommentarer så är det bara att ta bort den :)<3



ps. alla som röstar blir länkad av mej i ett inlägg senare :D

ronja

sv: taack :)

Mathilda

Nejmen jag har sett hur han spelar som skådespelare , jag tycker bara det ser så falskt ut xD jag tycker att det finns bättre . (:

FlizanLizan

sv: hehe tack :)

soofie

sv: aah :D, vad ska duu göra idag ?

Emma

fin header=)

sandra

sv: jupp :)

vad gör du då?

X E N I A

sv; aa dom är riktigt coola:)

MADDES

Förlåt för sent svar på kommentaren. Hur mår du? Kram

t h a i p i n n e n ♥

sv; hah ajag vet itne xd



åh den där måste jag se fyfan hahah

caroline

svara gärna på min fråga i bloggen:)

nicole$pinord

svar; Härligt, jodå :)

agnesa

SV; hej sötnos :)

haft en bra dag?

miisha

svar; varsegod!

imon ska jag jobba :D

själv då?

D A N I E L A ♥

- ja:P

M E T T E W I I K♥

hahah, jag vet inte (A)



förlåt för sent svar, jag har varit lat...

Elli

Hejjhejj :) De vore super snällt om du hade lust att gå in här http://liveonetime.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalister.html?_tmp=a7ac1bf52ae78971bf1983696f975a4d9487de26 å rösta på nr 21 i inlägget, tack på för hand ! :)

' OLIIIVEEN

haha okej :)

nice, men det är ju skönt med värme :o haha :D

det är super med mig med, älskar vädret hihiu ;D

clara

jag tänker också se den,

alaa,

omg den mååste jag kolla påå!! :D:D:D

MATILDA

haha vad roligt ! :D

Anna

sv: Haha jag ska göra det :O



vad händer hos dej idag ? :)

ange

Jag hade ont i huvudet och i halsen, men jag är frisk nu. :)

clara

du måste se den!:)

Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, kanske följa varandra via bloglovin'? :) kram! ♥

ronja

den ska jag också se på :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: