by amanda

| Vardag
Jag har suttit hemma i stort sätt hela kvällen och bara tagit det lugnt. Kollat på säsong 1 av SATC och ska snart börja på säsong 2. Det är ju riktigt bra, måste gå och se på 2an som precis kommit ut på bio =D Jag har även pratat en hel del med Ellen och hon är verkligen en toppen tjej, så otroligt modig ! Läs hennes blogg, http://ellenaudelius.blogg.se men nu ska jag kolla vidare. Vi hörs väl senare, pussar amanda<3

bild lånad från google
emelie larsson

det var så lite så

kollar faktiskt på satc på tv hehe

skulle också vilja se tvåan

kramkram

Vanessa

Ska sova snart .. :)

N

vi hörs imon ! :)

Elin

Svar: Japp :)

ANGELICA

sv åh vad roligt! vill med ut och shoppa :(

julia fälling

Sv; Hehe, ingen fara. :)

Såg ju din kommentar också lite sent nu..!

erika

Haha okej vad härligt! ;D

alaa,

ja :D

erika

Jag gör allt möjligt.. Ser på tv,sitter vid datorn,lyssnar på musik,smsar, pratar med folk på msn osv. Vad gör du själv? :)

ida myrin ♥

sv. webvoter.net :D

kram

~Fatimaswary§

okej ;D

Elin

Svar: Idag ska jag till Liseberg, durå? :)

Lizette

älska SatC :)

PHOTOS BY NATALIA.

sv: toppen ;D

sovit gott? :D

LINDAVIOLA!

sv; Var iväg en sväng med mamma, sen tränade jag. Sen hade vi gäster. Själv?

Anonym

Gillar du hår och allt som har med det att göra? Titta in i min blogg där jag skriver om produkter, frisyrer och även visar hur man gör frisyrer. Lämna gärna en kommentar om du tycker jag ska blogga på blogg.se eller finestlight.se. Kram http://elinstenback.blogg.se

N

godmorgon sovit gutt ? :)

S.

SATC 2 är jätte bra.

julia fälling

Sv; Igår så var jag med kompisar, & sen så tränade jag. :D



Vad händer idag?

Nathalie

Rösta på min bild så blir jag glad;) (man kan rösta en gång/dag)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5560

e

sV: japp, jag har sovit gott

sj?

Matilda Sandén

Tack!

Jag följer dig nu, så du får gärna följa mig =)

ronja

sv: tack :)

julia.

vad tycker du om kissies debutsingel? ;p

ellinorpettersson

allt bra med dig idag då? :)

Ronja♥

haha ja :) vad händer idag?(tors

Cajsa

allt bra med dig idag då sötaste? :)

Sandra

SATC är bäst!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: