by amanda

| Vardag

har precis kommit ut ur duschen, skönt ! jag & ida kollade på film hos mig och åt godis, sen tog vi lite bilder och så. efter det åt vi middag och sen drog vi ut och träffade filippa matte leo och muffe. vi drog till gården och satt där, tråååkigt ! men ida ville inte dra så jag fick helt enkelt stanna. träffade denise och elin påväg också så vi var lite med dom. hur som helst så drog jag elin filippa och ida därifrån efter ett tag, åkte lite tunnelbana och sen tog jag och elin sällskap hem. hoppade in i duschen direkt när jag kom hem, kallt ute -.- menmen, nu ska jag svara på komentarer, bloggar kanske senare. pussar amanda







jag älskar dig, gud vettefan vad som hade hänt utan dig !

idacenterlid

HAHA! fan va roligt att du lägger ut dom där fina bilderna. ! :D haha love u !

ariana

ah , varför inte ?:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: