by amanda

| Vardag
jag har kollat på twilight ännu en gång och nu är den slut, så sjukt bra. haha :) jag har druckit en massor med te också. men nu börjar klockan bli mycket så jag ska börja göra mig i ordning, lägga fram kläder till imorgon och lite så. men vi hörs imorgon, jag har ingen aning om vad jag ska göra då men det händer säkert något.
hoppas ni sover gott, pussar amanda <3


bjuder på mig själv =D
Nadja

vad har du till pannkakor? =)

aw - gotlandstöis ツ

okej okej, händer i helgen ? :)

Gotlänning, sambo & foto

Twilight är mycket bättre än New Moon - tycker jag iaf :D

Anna

SV: Nej precis :/

veronika

allt bra med dig?:P

sandra

Hej, nu har ännu en ny tävling om att bli veckans blogg startat på min blogg. Vill du vara med och tävla om att bli en av finalisterna och kanske ta hem titeln som veckans blogg? Vad väntar du då på? Klicka in på min blogg och kommentera så är du med och tävlar! Kram på dig<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: