by amanda

| Vardag

nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos mamma och hämtat kläder plus dator. jag ska snart äta eftersom jag inte åt förut när det var middag då jag var så mätt eftersom jag och tjejerna ätit nudlar och sen glass. jag ska som sagt äta, och sen kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. jag bloggar inte mera idag, vi hörs imorgon. pussar amanda <3

jag vill ha sommar! <3

Anna

SV: Okej vad bra :) Jadå hur har din varit då?

linda.

Jag vill också ha sommar :) fin bild ! <3

my elfstrand

åååh, längtar tills vi ska sätta upp poolen igen!

love u!<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: