by amanda

| Vardag

mamma kom in medans jag satt och kollade på film och sa att vi skulle åka till ikea så jag följde med. jag köpte två nya ramar och en ny lampa men den ska jag få i födelsedagspresent. vi fikade även där och när vi var klara så åkte vi och handlade mat. jag har precis kommit hem och ska fortsätta kolla på filmen. "american pie - the book of love" men jag bloggar senare. kisses

jag&ida igår :)

matildac

tackar :D

Linnéa

Åh ikea! det var länge sedan jag var där... vi har så långt till ikea :S

Anonym

- tack så mkt:)

linnda

Sv: Tack!

Hur mår du idag då :)

linnda

Sv: Tack!

Hur mår du idag då :)

JAGHETERINTESUNE

Har lagt ut några frågor i bloggen. Skulle bli jätteglad om du ville svara på dom. :)

ABSSOLUTAARNELA

haha äh ja vet inte.. :P

MyzaaN - Princess Pink

inte så mycke jag tar det mest lungt och kollar tv själv då? <3

ellie<3

Sv:Visst kan vi följa varandra, jag har lagt till dej:D<3

ellie<3

Sv:Aahh, de va jätte smart, de kanske jag startar ;D (y)>3

matildac

bara bra,självåd :D?

sarah

sv: okej :)

Awwiee

tacktack :D

Awwiee

okioki trevlig :) jaa haha som plattsättare (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: