by amanda

| Vardag

tänk om det här aldrig hade hänt. så mycket bättre allt skulle ha varit.
men jag ångrar ingenting.
EMSY

va elaj :O

EMSY

haha:D va gör du?

Anonym

Hej Amanda! Nu är det så att jag har börjat med bloggdesign. Har lärt mig äntligen! :)

Det är bara att mejla mig när du vill ha en.

Puss <3

EMSY

okej :d samma :p

Myzaan

härligt att höra ;D jo då allt är bra med mej också:D va hittar du på då? <3

Carolina

TACK så mycket ♥

EMSY

åh älskar låten !!!

EMSY

hihi :D händer imorn?

EMSY

okej :d träna och sola:D

Hanna

tack så mkt :), du med !

Carolina

Är det något som hänt?

R e b e c c a

sv: Jag ska hem till min pojkvän :) ska vara där hela lördagen och söndagen :) sj då? ^^

Awwiee

japp sööt ;)

ABSSOLUTAARNELA

tack :D

Va ska du göra idag? :)

matildac

åka snowboard,dudå :D

matildac

åka snowboard,dudå :D

Moa

Idag ska jag till eriksdals badet och bada med min kompis fanny och sen så ska jag på tjejkväll! :)

Nadja

Igår så träna jag och sen blev det hälsa på svägerskan. =) Allt bra? =)

ISABELLES FOTOBLOGG

haha social = man umgås med folk.



vad gör du? (:

Anonym

mycket man vill lite man får här i livet

MyzaaN

aha okejsokejs:D så kan det vara ju ;) allt bra idag ?

jennifer gräll

allt bra?

sava

sv; okej! jag ska äta frukost nu, dusj ?

JAGHETERINTESUNE

Schyst! :)

Anna

sv: så bra så bra :D

Therese

Lite mer än en månad :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: