by amanda

| Vardag





jag hittade lite bilder från ellas blogg på den kommande twilight filmen Eclipse.
jag ser verkligen framemot att få se den filmen !
matildac

okejdå ;)

fast man får egentligen inte de

Nadja

Ja. Den filmen vill jag se. =)

R e b e c c a

sv: Tack :D

hoppas att man får det ^^

matildac

haah ja einte

jennifer gräll

sv: okej :p

Nadja

fast först new moon den 20 mars. =)

R e b e c c a

sv: Vad händer imorgon? ^^

R e b e c c a

sv: okej ^^ jag har inget planerat inför imorgon, får se vad som händer :)

Hanna

åh ;D , när kommer filmen ut ?

jennifer gräll

sv: skola och sen träning :)

Självdå?

Hanna

jaha okej :)

matildac

jaoja,vad händer sen då:)

Nadja

längtar så. =)

jennifer gräll

sv: Okej :)

kungen

söt blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: