by amanda

| Vardag
idag har vi haft friluftsdag, jag och en massa fler möttes i björkhagen klockan 9. sen promenerade vi till hellasgården. när vi kom dit fick vi välja lite saker att göra. men jag och några få till valde att bara sitta och chilla. när det gått runt 2 timmar blev det så jävla kallt. mina fötter domnade bort och bla bla så jag fick gå tidigare =D jag och filip tog bussen hem och nu har jag varit hemma i kanske en timme. ska snart möta Ida och dra hem till pappa medans jag väntar på att matilda ska sluta. sen ska jag och matilda åka in till stan och kolla runt lite och sen ikväll så ska jag till mormor för att äta middag. men jag bloggar sen när jag får tid igen. kisses
patricia (tävling pågår)

fin blogg! :) allt bra?

matilda

sv; okej .. får nog se den då :)



ahha döm mig inte nu, men vad fasen menas med "unika besökare" ?! :o

det var många iallfall!

undrar du hur många unika jag haft eller hur många sidvisningar? :)

Carolina

Läs gärna en del av mitt kriminologiarbete. En kort bit om hur lätt du låter dig övervakas och styras utan att du ens tänker på det själv. Åsikter? Tankar? ♥

sofia

härlig blogg :) allt bra? kram

EmsYYyYy

okej :D inte mkt här :p

rebecca

fin blogg :)

lukes

Dagens fråga: Vad tycker du om gladiatorsandaler? hot och not? :)

sandra

det är toppen, vad har du gjort idag då?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: