by amanda

| Vardag
godmorgon sötisar. jag gick upp halv 10, f*n vad tidigt :O men jag var tvungen, jag och tjejorna ska ju hämta våra bio biljetter klockan 12.15 senast. jag och hanna har redan gjort oss i ordning så nu väntar vi på dom andra. vi ska i allafall se valentine's day. jag har verkligen sett fram emot att få se den =D och sen efter bion ska jag och äta på resturang med min familj. så det blir en toppen dag. jag bloggar senare med dagens outfit. hoppas ni får en riktigt härlig dag. pussar :)
matilda

undra varför inte taylor lautner är med på denna trailern .. aja, hoppas du får kul :) <3

Linda - ndaiL

en gammal goding :)

sandra

har bara tagit det lungt hemma



händer imorgon då?

kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: