by amanda

| Övrigt

Hallå på er :) Vilken sadrans tur att jag fixade internet, right ? Jag använder just nu mobilt bredband, och har ingen aning om hur länge jag kommer behöva göra det. Internet bara la av helt plötsligt, så pappa skulle kolla på det senare. Idag efter skolan drog i allafall jag, Annie, Hanna och Natou hem till mig. Vi sjöng singstar och sen drog Annie och Natou. Jag och Hanna fortsatte sjunga och sen drog även hon. Jag och pappa åkte och handlade, och sen till mamma för att hämta lite saker. När vi kom hem satte vi igång med lussebullarna, sen blev det tacos till middag. Efter det blev det knäck och oj oj, hela kvällen har gått åt till att stå i köket med pappa. Riktigt mysigt faktiskt, sen var det bra musik på radion så jag sjöng som en galning. Tror faktiskt pappa blev döv för en stund .. Menmen, jag har precis kollat på Paradise hotel. Här kommer bilder från bakningen. Kisses






P H O T O // Fanny Gustafsson

Hej, jag har bytt blogg så skulle du kunna ändra mitt bloggnamn i menyn till mitt nya, alltså jag fanny? :D

my elfstrand

Gott det ser ut ! :)

Cajsa

klart att jag kommer ihåg dig! :D du har gjort om lite dock.. ;-)

Man glömmer ingen som hjälpt en så mycket som du gjorde när jag mår dåligt. :) du verkligen lyssnade! :O

Emelie♥

tack :D <33

Foton av Emma

Okej,jo de e toppen!:D

wilmaaa

aw, tack dsm!<3

ELLA GRÖN

nehe, vad tråkigt.. :)

Anna med A

tack :)

kaffehörnan

Gokväll

Gud vilket bak, läckra bilder

nadjamelzen

tillbaka från min bloggpaus med ny design.hoppas allt är bra med dej sötnos,puss!:)

Malin

sv:med mig är det bara bra!:)

fanny

Tack:)

Emma

Snygg tröja! Var har du köpt den??



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: