Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om videoinlägg:
så pinsamma -.-
Svar: Du är förmodligen ännu pinsammare som inte står för vem du är och skriver namn -.-
Och föresten, det kallas att bjuda på sig själv -.-
Johanna

Okej, härligt:)



Hatar dumma anomyna kommentarer -.-

sandra

sv: jag har varit med en kompis, fikat och så.. själv då?

sara

sv: så bra :) joodå!

nadjamelzen

aao okej då ;D<3

Cajsa

nää..har lagt det bakom mig. det var för två år sedan jag blev det sist...nog för att det höll på i 12 år men jag är över det.

Alexandra

så jobbigt med anonyma som inte vågar stå för sina åsikter!

elin ★

bilden är söt!

hur är de med dig idag ? :)

några nyårslöften? ;)

jennie

Hejsan hoppsan, hur är det med dig idag då? :)

Cajsa

har gått på 5 olika skolor så det har varit olika varje gång.

Enya♥

Nu är Dagens blogg igång !



Kanske blire du som blir dagens? :D



Klicka in på min blogg & va med !



Kram !

Cajsa

tror att det var lättast att gå på mig eftersom att jag tog åt mig väldigt lätt och så..

L I K E S O F I E [foto]

- Haha tack, ja det är jag på den :)

Enya♥

sv; Kul att du är med :D Lycka till !<3

LINDAVIOLA!

sv; varsågod :).

Johanna

Ja verkligen -.-

Johanna

Oja, speciellt när man kör fort och hoppas osv :D

matilda

fan vad skönt :D jofan as bra tror jag :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: