Nyårslöften

| Vardag


- Plugga upp mina betyg.
- Ändra inställning på saker och ting. T ex. att träffa folk jag inte känner.
- Börja på något med självförsvar. Jag, Elin och Filippa klurar på det just nu.
- Umgås mer med min familj.

soofie

sv: :D

elinochamanda

sv: gäster, sj ? :D

Sara - Only me

sv. sov bra ja med <3

L I K E S O F I E [foto]

Söt bild :)

- hihi tack :D

ojsemma

hoppas du får en bra nyårsafton :)

L I K E S O F I E [foto]

- Så lite så :)

josefine

GOTT NYTT ÅR! :D

L I K E S O F I E [foto]

- Vara med kompisar och ha kul :D själv då? :)

malin [fotoblogg]

gott nytt år! :D

FannyFredrica

Låter som bra nyårslöften :D

Alina

Gott nytt år sötnos!!! =)

LINDAVIOLA!

sv; jag klandrar dig inte, jag brukar inte heller orka ;).

malin [fotoblogg]

sv: åh tack =) hoppas du får en bra start på det nya året!

Sara - Only me

Kul att du är med! får önska dej lycka till & en trevlig kväll <33

LINDAVIOLA!

sv; Sant ;).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: