hiss&diss

| hiss/diss

- Stickade koftor !
Så jävla fina, sköna, mysiga. Ja allt! Jag kan inte få nog av dom. Vill bara ha fler och fler. Och speciellt är det grymt snyggt med killar som har stickade koftor. Grrrrrrr ..!

- Julen
Jag ser verkligen fram emot den. Maten, musiken, kalle anka på tv, julklapparna, människorna (alltså släkten) Det borde vara jul liiite oftare. Jag älskar de vackra färgerna, hur mysigt det är när man tar fram allt julpynt. Och självklart känslan och stämningen när man vaknar upp och vet att det är julaftons morgon !

Bild tagen förra julen!


- Vissa människor..
.. som inte har något hjärta. Man kan inte behandla andra hur som helst. Det är inte okej att vräka ut sig vad du själv känner för. Vi alla har känslor. Ord kan såra, ord kan få vem som helst att må dåligt. Tänk dig för !

- Kylan !
Jag tycker vintern är så otroligt vacker. Och julen är nog det mysigaste som finns? Men jag ogillar verkligen kylan. Man fryser ihjäl så fort man går utanför dörren. Ibland kan det vara skönt med den friska luften, men öronen, händerna? De blir till isbitar -.- Plus att kameran fryser ihjäl när man ska ta bilder :O

Bild tagen av Tessan !
HANNA

Ja visst :D

Fanny

Bra hiss och diss! :)

Jennifer M.F

Hej! Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :)

Netty♥

sv' förkyld och feber:(

tack det ska jag göra ^^ <3

Netty♥

sv' okej :D

Kassy

Diggar verkligen din header (Y)

Allt bra ? ;)

Netty♥

sv' jag tycker det är ganska lätt ^^ jag skriver till folk varje dag så då får man ju poäng ^^

Jennifer M.F

Jag ändrade precis reglerna så nu är det bara att anmäla sig om du vill :D

HANNA

Så kan det gå, men man kommer igång om ett tag ^^

Anna med A

vad gör du? :)

clara

Jag älskar tiden som är fram till julafton:)

wilmaaa

händer ikv?:)

fanny

Varsegod:)

ronja

sv: hihi, tack :D

Dennis

ssv: jaa :D

lina

så lite så:) hur mår du denna dag så ? :))

Den där Natten

Drömmer om att göra film?



Den här bloggen handlar om ett gäng ungdomar som startat ett filmbolag och har gjort filmen Den där Natten.

I bloggen skrivs det om filmen, hur filmutvecklingen är, andra nyheter och även så söker vi nya ansikten!



// Red Umbrella Pictures

Emma-FOTOBLOGG

Tack!:D

bex.

tack så mycket :D

eemmapeemma

syns det nu ? gillar du scrubs med ? :)

C E C I L I A ♥

Grymt bra hiss/diss snygging! ;) ♥

sofia

okejj :D:D

ELLA GRÖN

jodå!:)

matilda

fyfan vad snygg den rosa stickade tröjan längst åt höger var! vet du vart den kommer infrån?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: