Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Eminem spelar Jimmy Smith Jr, en arg, frustrerad ung man som bor med sin mor och lillasyster i ett fattigt område i Detroit. Nätterna spenderar han och hans vänner på Detroits hip hop klubbar och drömmen är att en dag få ett kontrakt med ett stort skivbolag. Hans längtan efter, och kamp för ett bättre liv genom musiken har många berörelsepunkter med Eminems eget liv.

tryck här för att se trailern.

Jag tycker att filmen var helt sjukt bra ! Jag har länge velat se den, men har haft så fullt upp så det bara inte blivit av. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva filmen. Det finns inte så myckat att skriva liksom. Den var galet bra, en film man skulle kunna se om och om igen. För alla som inte sett den så måste ni göra det nu. Dessutom är Eminem grym och jag älskar hans musik !

bild lånad från google

Kassandra

Tack, du med :) <3

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo bra ;) Görs da?

elin

Fin blogg! :D själv?

sandra

sv: tackar :)



ååh den där filmen är så bra :D måste ladda ner den, var ett tag sen jag såg den

♥ Mallan Brallan ♥

svar: jag sitter och kollar jobb.

Linda - ndaiL

Längesen jag såg den nu!

eemmapeemma

varsågod! jag älskar den dära filmen,

LINDAVIOLA!

sv; Tack så mycket :).

C E C I L I A ♥

Sv; Såg du inte att det stod del 1 ? :P

Fanny

Svar: Tack :D



Jag sitter just nu och jobbar om Islam och skulle vara jätte tacksam om du ville svara på några frågor i det här inlägget: http://ffaannyyf.blogg.se/2010/december/vad-ar-islam-for-er.html :D

mathilda

jodå :)

gud vad fin design du har fått på din blogg :)

elin

allting bra? :)

sofia

tackar :D

sofia

Okejj, va bra:D

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Nej inte så mkt :)

Emma-FOTOBLOGG

gör du?:)

ELLA GRÖN

ååh, jag älskar 8 mile! älskar alla typ "battle-filmer" så härliga:D

all of me - Arnela

hejsan! :) allt bra? :D

Anonym

Det är bra :))

wilmaaa

gjort ikv?:d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jo:D

erika

Hihi ja! :) Längtar du till julafton då?

MATHILDAAZ ღ

SVAR Vad bra ! :)

e m m a

Jätte fin blogg , älskar bilden i headern " hope" gö snygg

svante :)

hehe amanda, du vet väl att det e eminems film om hur han blev känd? du skrev det som at det bara var en random film han var med i ;) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: