dagens outfit

| Outfits


T-shirt från ginatricot.
Kofta från ginatricot.
Kjol från h&m.
Leggings fån h&m.

B E L L A H U U Y N H ~

Vill tipsa om att du kan vinna ipads,iphones eller ipod genom dennna hemsidan : http://www.spinglo.com/i/bellahuuynh

För att få sitt lösenord får du skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070 :D



kram bella huuynh ~

Netty♥

sv' ingen aning faktiskt. ska nog mest bara ta de lugnt. själv? :)

F'

fin blogg!

sitter och äter ben&jerry! sj? :D

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan skulle du kunna göra en header till mig :) ???

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, okej vad jobbigt! :/

därför vi firar inte allt annat tillsammans typ :o

bella

va bra! jo det har jag :)

fin outfit :)

ange

haha, jaaaa. Den var aasflum asså :D

L I K E S O F I E [foto]

- yes, aw tack :D

Anna is the shit!

för jag vet inte .. ingen lust att må bra!

♫♪ Sandra T

söt kjol (:

Viktoria♥

okej vad mysigt :) hihi.. Just nu svarar jag på kommentarer och tittar på film :D har du haft en bra dag?

eemmapeemma

vad söt outfit!

ronja

sv: tack :)

gulligt!

Dilin

Snyggt :) !



svarar på kommentarer :) . Tack :D !

Anna med A

Nej men det sket sig

clara

Ah, kul;)

Yasmine

Vill du ha film tips?

Jag har börjat med dagens Trailer på min blogg, så varje dag kommer en ny trailer upp på min blogg, så du kommer att få film tips frn min blogg varje dag :)

Kommer du med något film tips själv så kommer jag att lägga upp den trailen och sedan länka din blogg under den trailern. :)

MVH LadyYasmine

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR tack :D

sandra

sv: tack :)

♥ Mallan Brallan ♥

jag gillar din header! :D

allt bra? :)

soofie

sv: taack :)

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

- M a r i a

sv; så lite:)



söt outfit!:)

wilmaaa

hahah mattetal

GUEVACCI

va bra, helt vanlig dag för mig. Bara skola :P hur är det annars?

Filippa

söt. <3

felicia

svar: nej verkligen inte

HANNA

Okej :D

mathilda

jaa :D <3

ÅH GUD .. vad söt kjol :o hur mycket kostade den ? :)

yeah

jag ska, nån dag när jag träffar henne haha, allt bra med dig då? :D

Fanny

Snyggt! :D



Svar: Jobbigt!

toves träningsblogg

Hej :)

allt bra med dig i denna kyla?

God jul <3

Anna is the shit!

yesyes, allt bra idag hjärtat?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: