by amanda/dagens outfit

| Outfits

En dag med både mamma och pappa var riktigt mysigt. Det började på Nordea, där vi fixade lite saker. Gick sedan vidare, kollade på presenter till syster som fyller 18 ! Testade lite saker till mig som jag önskar mig i julklapp, och köpte även ett par mjukis byxor. Det var på tiden, de ända jag har är ett jätte stort hål i och de andra är för små. Haha, sen åkte jag och pappa och åt på en pizzera i Sköndal, jag tog en sallad som var super god. Sen åkte vi och handlade mat. När vi kom hem kollade jag på julkalandern, som faktiskt var helt okej. Men nu börjar Paradise hotel. Det ska bli spännande att se vem som åker ut ! Hoppas bara det inte är någon jag tycker om. Men vi hörs senare. För nu börjar det ! Pussar amanda <3

linne från bikbok.
skjorta från?
skärp från h&m.
jeans från jc, crocker.

elin [fotoblogg] ♥

fin blogg! :)

Fanny

Svar: Varsågod :)

natta

snygging :D

Bee

snyggt :)

Viktoria | Marks största blogg♥

ja verkligen :) vad gör du nu då?

erika

svar: Hahaokej, nej det är ju aldrig fel att hoppas ;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

clara

Tack du!:)

Netty♥

sv' jadå jag har haft en bra dag. själv?:)

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Hihi :)

ANNIS (A N N N A I Z)

SV; tusen tack söta du! :)

sofia

Tänker göra ikväll då?:D

fanny

tack:)

ANNIS (A N N N A I Z)

SV; jaha.. ojdå , jag vet faktisk inte riktigt.

Prova att trycka på bilden i sidan och högerklicka och sedan på copy och sedan klickar du dig in till den andra bilden och högerklickar och trycker på klistra in :) Hoppas du fattade vad jag menade! Kram

L I K E S O F I E [foto]

- japp ^^

Becka

Svar: Tack! :D

dina bilder är också jättefina! Köp något nytt objektiv ? ^^

B E L L A H U U Y N H ~

sv: hehe vad bra ^^ mjoo mår fint , bara lite sjuk och trött :/

Dilan Dilir

snyggt :)

ronja

fina bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: