by amanda/dagens outfit

| Outfits

Godmorgon :) En dag kvar till julafton. Åh, jag har längtat så länge.
Jag gick upp för nästan precis en timme sen. Jag gick upp, klädde på mig, åt frukost och nu sitter jag framför datorn och borstar tänderna. Som jag redan skrivit i 2 inlägg ska jag träffa Natou idag. Vi ska till stan och köpa julklappar. Senare ikväll ska vi klä julgranen och här hemma. Men vi hörs senare. Kisses

Stickad tröja/kofta från H&M.
Linne från Bikbok.
Leggings från Ginatricot.

Angelica

Ja, absolut! Hoppas att månaden går fort, jag måste ha lön igen ^^ haha.

josefine

jätte fin tröja!

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; okej :) jag hoppas på pengar :) hihi

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jul pyssla och lite sånt du då? :)

icethorslund

♥Hej hur är det vid jul :)?



Härlig blogg !



go jul :D

sofiiiiiie

ska försöka :)



gillar tröjan ^^

tovesegnablogg.blogg.se

aa:) Fin outfit;)

Erika

Fin outfit :)

josefine

sv; :)

Netty♥

sv' ja de är ett tag :)

tack så mycket :*

my elfstrand

Gosh vad fin tröjan är hjärtat! <3

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jo verkligen!



Jojjjjoh - God Jul!

Foton av Emma

snygg outfit!:D

Anna

Ja, han vågar säkert inte ;)

FlizanLizan

sv: okidoki, idag bakar jag hehe :P

ELLA GRÖN

allt bra med dig idadg då?:)

Cornelia

Super fin blogg! :)

Åhh vad mysig den koftan ser ut att vara ;)

Cajsa

hejsan tjejen! allt bra?

vet inte hur mycket bloggning och kommentarer det blir från mig idag. Är inte riktigt på humör. :P Men ville säga Hej i alla fall. :)

♥ Mallan Brallan ♥

allt bra med dig nu dagen innan julafton? :D

Anna med A

Ja :)

L I K E S O F I E [foto]

- Så lite så, har du sovit gott? :)

wilmaaa

okej, ska snart gå och duscha:)

Anonym

vsg, vad görs

O L I V I A

Okej :D Jag fixar mej :)

Fanny

Mysig tröja! :D



Svar: Ingen aning XD

tusSe

Snygg blogg du hade :)

Sofia

Snygg blogg =) Titta gärna in hos mig =)

E M A . W O R L D - foto&design

SV: Det är kolsyrat vatten som gör bubblorna på sugröret :)

julia

fin blogg:)

Anonym

Har du köpt alla julklappar nu? =)

emmi

svar; jaha okej, det var ju tur det ;D

Kul med snart jul? :) kram

icethorslund

allt ät bara nyfiken ! :-D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: