by amanda/dagens outfit

| Outfits

Nu har jag precis kommit hem. Jag och mamma åkte till Bea (ica) och handlade. Jag hittade även ett par gummistövlar som jag ska få i julklapp, fett snygga ! Nu sitter jag och kollar på ung och bortskämd. Sedan blir det paradise hotel, och någon gång måste jag plugga också. Det går ju först hallå? Jaja, vi hörs kanske senare. Kisses

Kofta från Vero moda, only
Linne från bikbok
Jeans från jc, crocker

ronja

fint :)

Hanna

sv: tack gumman! du med <3

ELLA GRÖN

tack men det är från en låt satt:)

GUEVACCI

nice, inte mkt för min del ^^

händer denna måndag kväll? :)

Anonym

hahahaha i know-.- märker själv att det inte blir någon förändring på det hela.. HAHAHA får ju mer plugg för varje dag typ-.-

vilken klass går du själv i då? :)

fanny

pfft;)

bex.

allt bra med dej :D?

wilmaaa

okej:) gjort ikv?

Linda - ndaiL

fint :D

lina

jeppjepp.. :)

fin outfit förresten!

angelica

allt bra? :)

amanda

snygg kofta :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: