by amanda

| Vardag

Det är så otroligt skönt att vi får lov om 2 dagar ! Jag har längtat efter det hur länge som helst. Det ska bli skönt att slippa några där i skolan. Folk som har ett äckligt beteende, ingen respekt och bara allmänt dumma i huvudet. Usch på dom säger jag bara. Imorgon fyller min syster 18 år, som jag skrev i ett inlägg tidigare. Så imorgon blir det upp och sjunga. Efter skolan sen är det julfika för föräldrarna, och när det är slut kommer släkten hit hem. Jag bloggar så fort jag får tillfälle. Nu ska jag snart gå upp till rummet, föna och platta håret. Sedan blir det att plocka fram kläder till imorgon och efter det bums i säng ! Puss och godnatt på er ♥

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, as bra fan! :D



Skit gott ♥

Hälsa Karro grattis imorgon, skriver till henne på fb också så ;) Puss

bex.

nu ska jag prata med amanda hörs sen kanske :D!

Anonym

ååh vilken häärlig bild :D

M E T T E W I I K

det är bara bra med mig! :)

Bee

sv; tack gullet <3

L I N N

Händer det nå ku, imorgon? :)

Anna med A

:) hur ska du fira jul?

Cajsa

tandläkaren. :/ själv?

sarastille

okej roligt :) jag vet inte riktigt än, shoppa loss på mellandagsrean! :D

Linda

Söt du är :) Snälla Har Fråge stund :) , Fråga ngt :)

L I K E S O F I E [foto]

- nu är dags att sova, natti natti :)

Sara - Only me

sv. yes <3

julia

har nu bara läst igenom din blogg som snabbast, verkar jättebra, assnygg design !<3

Anna

Hihi tack så mycket :)

emma

själv fick jag jullov i FREDAGS :)

erika

Allt bra? :)

josefine

jätte fin bild :)

♥ Mallan Brallan ♥

svar: det är bra med mig också :)

vad görs?

wilmaaa

okej nice:) träffat en kompis som ska sova här, hihi

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jobbigt :(

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Jag överlever ;) Görs?

Sara

fin bild! :D

jätte fin blogg! :D

kram♥

Anna is the shit!

Fråga i bloggen ;) allt bra med dig?

yeah

ajdå, de lät ju inte så bra :/ ;)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

josefine

Anmäl dig till dagens blogg! :)

kasia

hejhej! först vill jag ursäkta om jag kommer här och stökar ner..

men, en väldigt fin blogg har du!

gillar du smycken?

jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

alltid gratis frakt. Hoppas du kikar in :)

Kram!

LINDAVIOLA!

sv; Vad bra :).

sofiiiiiie

Okej tack :)



allt bra?

Chain UF

Handtillverkade smycken: www.chainuf.blogg.se

Lisa

men så kul att höra:D

Fanny

Svar: Kul! :D

Elin

Tack, jag har lagt till dig nu men säg till när du har lagt till mig :D



kram!

Sabine

fiiin :D

sandra

sv: hehe okeej :D

m'

har du jullov:)?

liindblaads

haha bra att vi har pappor :P

OliviaAlm

Vad gör du ? :)

elin

svar: jag har lagt till dej nu, säg till när du lagt till mej med kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: